اهلا بك عزيزي الزائر ... نتمني لك قضاء افضل وقت معانا ... وان شاء الله تستفيد كتير ... في البداية اتمني انك تسجل في المنتدي ليصلك كل جديد ومفيد .. كما انصحك بزيارة القسم الاسلامي ... تحياتي
اهلا بك عزيزي الزائر ... نتمني لك قضاء افضل وقت معانا ... وان شاء الله تستفيد كتير ... في البداية اتمني انك تسجل في المنتدي ليصلك كل جديد ومفيد .. كما انصحك بزيارة القسم الاسلامي ... تحياتي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
شارك واربح معنا كروت الشحن لجميع الشركات خش هنا واقرأ القوانين https://kiko.hooxs.com/t215-topic

تشغيل النت ببلاش من علي اتصالات و موبيل جيل تاني او تالت وبي سي سيوت حصريااااا 2011

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

تشغيل النت ببلاش من علي اتصالات و موبيل جيل تاني او تالت وبي سي سيوت حصريااااا 2011 Empty
مُساهمةموضوع: تشغيل النت ببلاش من علي اتصالات و موبيل جيل تاني او تالت وبي سي سيوت حصريااااا 2011   تشغيل النت ببلاش من علي اتصالات و موبيل جيل تاني او تالت وبي سي سيوت حصريااااا 2011 I_icon_minitimeالأحد مايو 22, 2011 10:10 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

دلوقتي شغل النت ببلاش من الكمبيوتر و اي موبيل جيل تاني او تالت وطبعا برنامج بي سي سيوت لتوصيل النت
الموضوع الللي انا بكتبة دلوقتي وانت بتقراااه دااا انا شغال من علي الموبيل وموصل النت للكمبيوتر منة ببلاش
Evil or Very Mad ههههههههه هاتقولي ازاي هاقولك سهل جدا وكمان مفيش ولا بروكسي وقرف كل اللي عليك هاتسمع وتركز
كدا وانا هاظبتك ......

اولا هاتنزل البرنامج دا من الرابط دا ....
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

وهاتصطبة عادي جدا زي اي برنامج ...
بعد ما تصطبة هاتفتح قايمة ستارت ابدا يعني ... هتلاقية اخر برنامج متصطب هاتفتحه هايظهرلك بالشكل دا
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

بعد كدا هاتدوس كليك يمين وتمشي زي الصور كدا

بعد كدا افتح الاوبيرا بتاع الكمبيوتر لو مش عندك نزلة من الموقع دا .....
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

بعد ماتصطبة افتح الضبط زي الصورة دي كدا ..

بعد كدا هاتعمل تعديل بسيط جدا علي البروكسي زي الصورة دي كدا ....

بعد كدا هاتدوس علي اداة التربو ودي اللي بتسرع النت طلقة .... زي الصورة دي كدا مكان ما انا مشاور "كدا شغال زي الفل"

بس كدا يا برنس و اي مشكلة او اي استفسار انا موجود ان شاء الله

دعواتكم ليا ........ cheers

تشغيل النت ببلاش من علي اتصالات و موبيل جيل تاني او تالت وبي سي سيوت حصريااااا 2011
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تشغيل النت علي الكمبيوتر من وصلة نوكيا وبيسي سيوت علي اتصالات
» ثغر اتصالات الجديدة
» حل مشكلة الدون لود في اوبيرا اتصالات سمبيان المجاني
» تشغيل النمبز الهاندلر بعد اغلاق الثغرة